Všeobecné podmínky pro uživatele farního
sálu na Habrovce
1. Úvod
Tyto
Všeobecné podmínky (dále jen "podmínky) jsou souhrnem pravidel usměrňujících
provoz ve Farním sálu na Habrovce při filiálním kostele sv. Františka z Assisi v
Krči. Cílem je stanovení podmínek pro činnosti konané v sálu Habrovka tak, aby
se posilovaly dobré vztahy mezi členy farní obce a širší veřejností, aby se sál
Habrovka stal autentickou příležitostí pro praktické uskutečňování radostné
zvěsti. Provoz se kromě tohoto řádu řídí závaznými církevními předpisy a obecně
závaznými právními předpisy ČR. Podmínky rovněž slouží k udržení sálu Habrovka v
co nejlepším technickém stavu.
2. Kdo může být uživatelem
Kdokoli,
jehož činnost není v rozporu s posláním objektu uvedeném v Úvodu.
3. Ceny/náklady za užívání
4. Postupy
4.1
obecně
Uživatel je
povinen zejména:
Užívat sál
Habrovka a veškerá jeho zařízení v duchu obvyklých dobrých mravů a s ohledem na
to, aby nedocházelo ke zbytečným ztrátám a škodám.
Před započetím akce a po jejím skončení
vizuálně zkontrolovat stav celého zařízení. Zjištěné závady je
třeba bez prodlení ohlásit.
Je třeba
dodržovat
předem dojednaný čas pro činnost
a mimo tento čas se v prostorách nezdržovat.
Teplotu v sále může uživatel v zimním
období nastavit reostatem nebo uzávěrem radiátorů cca 3hod. před započetím akce
(max. 21o C).
Je přísně
zakázáno manipulovat s plynovým kotlem a přemísťovat piano.
V době
bohoslužeb a po 22 hodině není možno provozovat hlučné činnosti. V noci
je možná běžná "denní" hlasitost uvnitř sálu pokud jsou zavřeny dveře a okna
směrem k zástavbě, na západní stranu (větrat lze na jih a východ ? z kopce
a k hasičům).
V celém
objektu platí zákaz kouření (a samozřejmě i užívání jakýchkoli
nelegálních drog).
Je
zakázáno požívání alkoholu osobami mladšími 18 let (v souladu se zákony ČR).
Osoby zjevně opilé, znečisťující a poškozující prostory a působící
výtržnosti je třeba vykázat mimo prostory objektu i zahrady.
Za péči o technický stav a bezpečnost osob během
akce odpovídá každý uživatel po celou dobu své činnosti.
Není možno provádět nevratné neodsouhlasené
změny (zatloukání hřebíků/připínáčků do zdí pro výzdobu, malování apod.).
Manipulovat s uskladněnými věcmi, např. hudebními nástroji, lze pouze po dohodě
s jejich majiteli.
Po každé akci:
Objekt je třeba vrátit ve stejném nebo lepším stavu než před akcí.
4.2
ÚKLID PO AKCI
Odpadky:
veškeré odpadky odváží
uživatel, zpravidla ve vlastních pytlích (tříděné lze dát do veřejných
kontejnerů na rohu), vlastní popelnice je pro běžný provoz a nikoliv pro
odpad z akcí. (Odvoz si lze objednat a zaplatit)
Sál:
vyluxovat sál a rozmístit nábytek podél stěn
Sociální
zařízení:
umýt sociální zařízení, setřít podlahy v chodbě a soc. zařízeních opakovaně
spláchnout a nechat tam všechny dveře pootevřené.
Kavárna,
klubovna:
Před činností zjistit a zapamatovat si výchozí stav,
oddělit materiál vlastní od materiálu kavárny
Po:
Vrátit do původního nebo lepšího stavu: umýt, utřít a uklidit použité
nádobí, setřít podlahy i v klubovně
Zahrada
na ohniště je třeba si opatřit palivové
dříví. Je třeba zajistit dodržení nočního klidu ve venkovních prostorách.
Po akci:
zkontrolovat, zda nezůstaly nedopalky, střepy, plasty, jiný druh odpadu apod. a
odklidit je.
Čas úklidu:
po sobotní akci nejpozději 9,15 zahrada, 10,00 kavárna, 12,00 sál. V ostatních
případech ihned po akci nebo dle domluvy s následným uživatelem. Krátkodobé
uskladnění (do 5 dnů) je možné domluvit podle možností pronajímatele.
5. Ostatní
Úklid si lze objednat (viz ceník)
stejně jako odvoz odpadků a pomoc s obsluhou (po dohodě)
Zamykejte
dveře té části, kde zrovna nejste ? pozor na zloděje.
Je třeba
dodržet ticho v zahradě a respektovat použití WC návštěvníky kostela v době
bohoslužeb: po, stř, pá 17,20-18,20, v neděli cca 9,15-13,00 a 18,45-20,15.
Uživatel
převzal klíče a poskytovatel zálohu ve výši . Doplatek
bude do výše celkové ceny, která je Kč.
Další
podrobnosti lze dohodnout s Programovou komisí Farní rady: kontaktní osobou
je J. Basík basik@volnyX.cz 602 365 006 |